Prekių grąžinimas

Norėdami grąžinti arba pakeisti prekę(s):

  • Grąžinimo procesas.

    • Užpildote grąžinimo formą, kurią idedate į pakuotę arba atsiunčiate į elektroninį paštą info@simka.lt
     Prekę(s) supakuojate į pakuotę ir siunčiate atgal, adresu: UAB LOVIT GROUP, Ozo g. 4, Vilnius, 08200. 
      Siunčiate prekę(s) per Lietuvos paštą (rekomenduojame, nes pašto išlaidos negrąžinamos). 
      Per 7 dienas nuo siuntos gavimo pervesime pinigus.


    GRAŽINIMO FORMA

    Grąžinimo sąlygos.

      
    Prekes galite grąžinti per 14 dienų nuo prekės gavimo.
      Grąžinama prekė turi būti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje;
      Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
    •  Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (jeigu turėjo Prabavimo rūmų suteiktą plombą, būtinai būti su ja, jokiu būdu negali būti pažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, nesubraižytas pavirčius, nepakeistos sudedamosios dalys ar kiti elementai ir kt.). Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais;
  •  Apatinio trikotažo grąžinti negalima. Vartotojo reikalavimas pakeisti nusipirktą tinkamos kokybės prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus dėl Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje nurodytų priežasčių gali būti tenkinamas tik tada, kai pardavėjas sutinka, įsigijus šias prekes.(17.7 punktas) 
    Oficialus teisės akto tekstas: Spausti čia


    Svarbi informacija:  Už grąžinamos prekės transporto išlaidas pinigai negrąžinami.